Reklamácia

Ako môžete reklamovať či vrátiť váš tovar?

Lehota na vrátenie tovaru je 14 dní.

  • od dňa prevzatia tovaru
  • od dňa prevzatia poslednej dodávky tovaru, ak je predmetom zmluvy niekoľko druhov tovaru alebo dodanie niekoľkých častí
  • od dňa prevzatia prvej dodávky tovaru, ak je predmetom zmluvy pravidelná opakovaná dodávka tovaru

Na vrátenie tovaru je potrebné k tovaru priložiť aj Formulár oznámenia o odstúpení od zmluvy.

A tiež Formulár na uplatnenie reklamácie.

Reklamovaný tovar zašlite na doručovaciu adresu a sklad. Formuláre zašlite e-mailom na adresu info@eshop-kvetinace.sk, prípadne formuláre priložte k reklamovanému tovaru.

Adresa na zaslanie tovaru:

BON APPETIT s.r.o., Švermova 144/16, 460 10, Liberec 10, Česká republika

Podrobnosti o odstúpení od kúpnej zmluvy a tiež o vrátení tovaru nájdete na stránke obchodných podmienok TU.

 


Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok je neoddeliteľnou súčasťou Všeobecných obchodných podmienok predávajúceho.

BON APPETIT s.r.o.
IČO 25432541
DIČ CZ25432541
Baarova 49/3, 460 01, Liberec
Kupujúci je povinný oboznámiť sa s Reklamačným poriadkom a Všeobecnými obchodnými podmienkami ešte pred odoslaním záväznej objednávky. Uzavretím kúpnej zmluvy a prevzatím tovaru od predávajúceho sa považuje za súhlas. 

Záručné podmienky

Pri prevzatí zásielky od prepravcu odporúčame dôkladne skontrolovať jej stav. Ak zistíte poškodenie, máte právo zásielku odmietnuť. Ak ju napriek tomu prijmete, je potrebné poškodenie zaznamenať v odovzdávacom protokole prepravcu. Neskoršie reklamácie v súvislosti s týmto poškodením nebudú uznané. Na zakúpený tovar sa vzťahuje záruka 24 mesiacov. Ak sa v tejto dobe objaví vada, môžete reklamáciu uplatniť.

Postup pri reklamácii tovaru

Reklamáciu môžete podať nasledovným spôsobom:

Najskôr kontaktujte predávajúceho telefonicky, e-mailom alebo písomne, a to pred odoslaním reklamovaného tovaru.
Odoslanie reklamovaného tovaru (nie na dobierku) musí prebehnúť na kontaktnú adresu predávajúceho, do niektorej z jeho prevádzok alebo do jeho sídla. Tovar dôkladne zabaľte, aby nedošlo k poškodeniu. Nezabudnite priložiť doklad o kúpe, prípadne faktúru alebo iný dôkaz o nákupe, spolu s popisom vady a návrhom riešenia reklamácie.

Adresa na zasielanie reklamovaného tovaru

Tovar zasielajte na nasledujúcu adresu bez dobierky:

BON APPETIT s.r.o.
Švermova 144/16
460 10, Liberec 10
Tel: +420 727 887 809

Odporúčame nás kontaktovať vopred. Ponúkame možnosť vrátenia tovaru našou objednanou dopravou.

Vybavenie reklamácie

Predávajúci má na vybavenie reklamácie 30 dní od okamihu prevzatia tovaru. Ak je reklamácia uznaná, finančná čiastka bude vrátená na váš účet. Po vyriešení reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu trvania reklamácie. Ak je reklamácia neuznaná, záručná doba sa nepredlžuje. Ak dôjde k výmene tovaru za nový, záručná doba začína bežať znovu od dátumu vybavenia reklamácie.

Uchovávajte všetky dokumenty súvisiace s reklamáciou. Ak je reklamácia zamietnutá ako neoprávnená, predávajúci môže požadovať úhradu nákladov spojených so zisťovaním vady a prepravou tovaru späť k vám.